In de middag mag ik voorgaan in de ‘Youth Worship’. We hebben een heerlijke band en genieten van elkaar en het met God zijn. Als thema wil ik met jullie graag nadenken over de Heilige Geest. Op welke manier kunnen wij groeien in de Heilige Geest? Kan dat eigenlijk wel echt? Een diep onderwerp om over na te denken. Het is ook onszelf in de spiegel aankijken: wij zijn wij eigenlijk… en
wie is God… ik zie er naar uit om met jullie samen de stem van Gods Geest te ontdekken! Wil je een beetje voorbereiden: Galaten 6:1–10 is een mooie opstap naar de dienst.
Collecten:
1. Diaconie
2. Beheer en onderhoud gebouwen
3. Taakgroep Jeugd en Jongeren
