Oppas: ja; kindernevendienst: ja.
Thema: Heb je ooit de woede van God ervaren? Als we de verhalen uit het Oude Testament lezen, raken we nogal eens in verwarring als we zien hoe Gods woede gestalte krijgt in de oorlogen tegen de vijandige volken van Israël, maar ook hoe Israël steeds weer gestraft wordt wanneer het niet de wet naleeft. Ook in het Nieuwe Testament komen enkele heftige verhalen voor, maar wat betekent het nu voor ons persoonlijk, ervaren wij de woede van God? Kunnen wij Gods woede opwekken, of is Hij altijd de liefdevolle, barmhartige Vader? Mooie vragen om daar zondagochtend in de Voorhof met elkaar bij stil te staan. We lezen Jesaja 12 en Hebreeën 10: 19–31.
Collecten:
1. Diaconie
2. Ouderenpastoraat
3. Vakantietas
