Faalcafé

9 juli 2026, 19:45 uur
Locatie: De Roos

Mag je nog falen? Dat lijkt in onze tijd steeds moeilijker. Wie een fout maakt of tekortschiet, wordt al snel veroordeeld en gecanceld. En dus proberen we ons zoveel mogelijk van onze beste kant te laten zien. Dat het achter de schermen weleens eens minder goed met ons gaat, dat we tegen onze grenzen aanlopen of stomme blunders maken – dat delen we minder graag. Maar falen is onvermijdelijk. En als je dat niet kunt delen, is dat best eenzaam. Daarom het Faalcafé. Het vervolg op het Death- en het Happiness Café.

We gaan op een open en ontspannen manier het gesprek aan over onze fouten en de keren dat we tekortschoten. Wees welkom om met je verhaal tevoorschijn te komen, te ontdekken dat je niet de enige bent bij wie het leven niet altijd van een leien dakje gaat, en te ervaren dat we juist in onze feilbaarheid met elkaar verbonden zijn. Het Faalcafé is op donderdag 9 juli in Bar-Bistro De Roos, Valkenburgerweg 116. Inloop vanaf 19.45 uur, het gesprek begint om 20.00 uur. De eerste consumptie is gratis. Voor meer informatie of vragen kun je terecht bij ds. Joren IJzerman.

Eén kleine kanttekening: we zitten midden in het WK en er is een kansje dat Oranje op 9 juli moet spelen. In dat geval gaat de avond niet door.